Aparatele si accesoriile Kirby comercializate prin Novatech Clean beneficiaza de urmatoarea perioada de garantie:
Ce acopera garantia?
Garantia acopera:
Ce NU acopera garantia?
Nu sunt acoperite de garantie:
Cum poti solicita reparatia sau inlocuirea unui produs aflat in garantie?
Pentru solicitarea reparatiei sau inlocuirii unui produs in garantie, te rugam sa ne contactezi:
Vei avea nevoie de factura de achizitie, datele de contact si seria aparatului. In general, datele de achizitie se regasesc in baza noastra de date si in facturile emise.
Ce documente sunt necesare pentru a beneficia de garantie?
Oricare dintre urmatoarele documente sunt suficiente:
Durata procesului de reparatie sau inlocuire
Termenul pentru reparatie sau inlocuire este, in functie de complexitate, de maximum 7 zile lucratoare.
Produs de schimb pe perioada reparatiei
Nu oferim produs de schimb pe perioada reparatiei.
Unde se trimite produsul defect?
Produsele care necesita reparatii in garantie trebuie trimise la:
Adresa service: Str. Lizeanu nr.20 Ap.4 Parter, Bucuresti, Sector 2
Prelungirea garantiei dupa reparatie
Perioada de garantie se prelungeste cu durata cat produsul a stat in service.
Ce faci daca ai pierdut certificatul de garantie?
Daca ai pierdut certificatul de garantie, poti beneficia in continuare de garantie prezentand factura de achizitie. Se poate emite un duplicat al certificatului de garantie, daca este necesar.